Monday, April 3, 2017

[COME BACK TO ONLINE]

Teks: Nurul Diyana Mohamed


Lama Sangat Tak Bersiaran Secara Online Sampai Ramai Betul Yang Tanya Kenapa Diyana Lama Tak Online. Tiba-Tiba Buat Profile Page. Mesti Ramai Yang Tertanya-Tanya Kan? 


Jawapannya Sebab Sekarang Diyana Dah Sedia Untuk "Go Bigger". Dah Nampak Jalan, Dan Dah Temui Mentor Yang Serasi. 


Jadi Dah Kena Start Fikir Dan Mengorak Langkah Untuk Brandingkan Diri Sendiri. Baru Senang Nak Jadi Usahawan Kan? Buat Apa Pun Menjadi. In Shaa Allah. Sama-Sama Doakan Agar Diyana Dapat Menjadi Insan Yang Bermanfaat Buat Yang Lain. 


Atas Sebab Yang Tidak Dapat Dielakkan, Diyana Terpaksa Fokus Pada Bisnes Offline Semenjak 6 Bulan Lepas. Sebab Komitmen Tinggi Jadi Jarang Jenguk FB, Blog Dan Website Semua. Sampai Boleh Dikatakan Dah Mula Bersawang. Bayangkan Rumah Yang Ditinggalkan Selama 6 Bulan?😬😬


Bisnes Online Masih Lagi Beroperasi Tapi Dalam Skala Yang Lebih Kecil. Kita Fokus Pada Yang Penting Dulu. Kasi "BOOM" Dobi Dulu. Then Baru Mula Setup Empire. In Shaa Allah. 


In Shaa Allah Dalam Masa Terdekat Juga Diyana Akan Mula Sharing Tentang Tips-Tips Perniagaan Yang Diyana Pernah Pelajari. Tapi Besok Sebagai Permulaan Diyana Akan Cuba Perkenalkan Diri Diyana Bagi Yang Belum Kenal. 


Diyana Doakan Semua Semoga Berjaya Dalam Apa Sahaja Bidang Yang Diceburi Dan Mohon Doakan Diyana Juga Dapat Jadi Usahawan Berjaya Suatu Hari Nanti. In Shaa Allah. Amin. 😊


www.nuruldiyanamohd.com

No comments:

Post a Comment