Monday, October 10, 2016

[MURAH DAN MUDAH LA KAK!!]

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Semalam Survey Barang Kedai Kat Kedai Perabot. 

Ada Seorang Pemuda, Saya Agak Seorang Pakistan. Mengikut Cerita Dia Jaga Kedai Ayah Dia. 

Saya Tanya Barang Yang Saya Nak Tapi Dia Offer Macam-Macam Perabot. 

Pemuda: Akak, Tak Mau Barang Lain Lagi Ka? Banyak Murah! 

Saya: Tak Mahu La Dik, Mahu Itu Sahaja. Akak Bukan Tinggal Sini. Kedai Sahaja. 

Pemuda: Kedai Apa? 

Saya: Dobi. 

Pemuda: Layan Diri Ka Kena Layan? 

Saya: Kena Layan Dik. 

Pemuda: Basuh Ini Baju Berapa Satu? (Sambil Pegang Baju T-Shirt Yang Dipakai)

Saya: Basuh Biasa Ke Dry Clean?

Pemuda: Basuh Biasa Je Kak. 

Saya: RM3 Sekilo. Siap Kering Dan Lipat.

Pemuda: Banyak Murah Lak Kak! Saya Basuh Dobi 24 Jam, RM10 Kena Belum Kering! Lipat Sendiri Juga....(Muka Terkejut Dan Sesal Habis)

Saya: Ya La, Banyak Murah Tapi Orang Tak Tahu. 😊

Saya Agak Pemuda Ni Belum Berkahwin, Jadi Nak Senang Hantar Dobi Sahaja. 

Ramai Yang Tak Tahu Kan, Yang Harga Kami Sangat Murah. Lagi Kelebihan; 

🛂 Siap Kering Dan Lipat.

🛂 Tidak Perlu Menunggu Lama Di Kedai Dobi. Hanya Bertemujanji. 

🛂 Cucian Terbaik

🛂 Pekerja Berpengalaman 4 Tahun



Jom Bantu Kami War-Warkan Kepada Yang Memerlukan. 

SHARE & TAG Kawan-Kawan Ya!😊😊
😊

Selamat Datang!

Dobi AquaNano Port Dickson. 
(Sederet Rumah Terbalik Port Dickson)

No comments:

Post a Comment