Friday, January 23, 2015

Kutu SSC Onya

Teks dan Foto: Nurul Diyana Mohamed

Beberapa minggu lepas saya ada bercerita mengenai "Babywearing Introduction Event" kan?

Di sana Allah SWT pertemukan saya dengan pembekal SSC Onya. Dan harini Allah SWT buka pintu hati saya untuk menghubungi beliau. Setelah berbincang dengan suamo, berbincang dengan pembekal. Saya nampak jalan untuk saya meneruskan projek baru Kutu SSC Onya pula. In Shaa Allah.

Malam ini ingin bertanya Allah SWT dulu. Beristikharah. Kalau dipermudahkan, In Shaa Allah akan diteruskan. Semuanya berlaku dengan izin Allah SWT. Hanya Dia yang mengetahui apa yang tersurat dan tersirat. Semoga usaha ini diberkati In Shaa Allah.

Kenapa saya tertarik kepada Onya ialah kerana saya pernah mencuba jenama ini. Sangat ringan buatannya. Sesuai dengan iklim Malaysia. In Shaa Allah. Kebetulan sebelumnya saya sedang memakai SSC jenama lain. Bila bertukar kepada Onya, pandangan pertama saya "Wah! Ringannya.."

Kami bertukar kad nama kemudiannya. Doakan projek ini berjaya ye semua. Saya tinggalkan anda dengan gambar saya ber'onya. Tapi muka terpaksa letak smiley, malu sebab terlebih senyum.

No comments:

Post a Comment