Tuesday, November 24, 2015

Bangunkan Product Baru Buat Kami Sibuk

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Seminggu dua ini banyak masa dihabiskan untuk membina perniagaan dan rangka promosi untuk Cadar Kalis Air. Besok ada majlis penting rangka promosi. Keputusan yang dibuat tidak sampai dua minggu terakhir jadi banyak persiapan yang perlu dibuat. Mohon doa kan semuanya berjalan lancar.

Dengan masalah smartphone yang memakan masa lebih sebulan untuk dibaiki dan kemudiannya terpaksa hantar semula kerana tidak dapat signal pula. Bulan-bulan terakhir ini memang agak mencabar, tetapi saya yakin Allah SWT sendang mempersiapkan saya untuk sesuatu yang lebih baik, In Shaa Allah.

Banyak perancangan yang dirangka, banyak juga dugaan yang terpaksa terpaksa dihadapi. Semuanya demi impian dapat menjaga anak-anak dengan air tangan sendiri. Untuk mempunyai lebih banyak masa dengan anak-anak. Fokus kepada Cadar Kalis Air juga adalah satu persediaan. Anak-anak sedang membesar, dan saya tidak mahu mempersiakan waktu emas bersama mereka.

Dalam masa yang sama faktor kewangan juga memainkan peranan di mana hidup makan gaji suami seorang sudah tidak cukup untuk menghadapi ekonomi yang semakin mencabar. Tapi kita tidak mampu merubah orang lain bukan? Tapi dapat merubah kehidupan sendiri. Jadi kami akan berusaha sebaik mungkin untuk kehidupan yang lebih baik. In Shaa Allah. Doakan kami ye?

Bagi yang mengalami masalah dalam penjagaan tilam terutama sekali anak kencing malam. Jom kami bantu. Dapatkan Cadar Kalis Air dari IGShop cadarkalisair4u. Tempah sekarang! 

www.nhdbabyshop.com
WhatsApp 0139747810

No comments:

Post a Comment