Monday, November 28, 2016

[KERANA MA, MAK DAN MAN]

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Weekend Haritu Saya Ke Advance Kuasa Bayangan, AKB Cikgu Roy Fadzil. Kebetulannya Cari Ilmu Kat Intensif Kuasa Bayangan, IKB Sebelumnya Saya Ditaja Oleh Gel Lutut Nur'Iman. 

Teringat Ma (Ibu Saya) Sering Sakit Pinggang Akibat Kemalangan Selepas Saya Melahirkan Hana Lebih 3 Tahun Lepas. Dulu Masa Mereka Kongsi Tentang Gel Lutut Amani Takda Kesah Pun. Tapi Terasa Macam Gel Lutut Nur'Iman Ni Sangat Istimewa. Tertarik Pula. Mulanya Nak Ambil Sebotol Sahaja Tapi Suami Pula Beritahu Mak Mertua Pun Sakit Lulut Juga. Ok, Kita Ambil Dua Botol. Kebetulan Ada Promosi. 

Owner Gel Bidara Al Fattah Dan Gel Lutut Nur'Iman Ni Sahabat Kami Juga. Dah Lama Kami Bernetworking. Memang Saya Tahu Kehebatan Mereka Ni. Bagaimana Mereka Bermula. Dari Zero To Hero. Tuan Khai Rash Pemilik Gel Lutut Nur'Iman Dan Tuan Abdul Fatah Mohamad Pengasas Gel Bidara Al Fattah Adalah Antara Logistik Pertama Saya Dalam Circle Jutawan. Saya Banyak Belajar Dari Mereka Dan Mengambil Semangat Dari Mereka.

Dari Nak Ambil Dua Unit Kene "Close" Pula Ambil 6 Unit Terus Siap Jadi Ejen Berbekal Testimoni Hebat Oleh Insan-Insan Di Dalam Gambar. Teringat Suami Pun Selalu Kena Sakit-Sakit Sendi Ni. Jadi Sebenarnya Perlukan 3 Botol, Satu Di Rumah, Satu Di Kelantan Dan Satu Di Johor. 

Semasa Ke AKB, Suami Asuh Anak-Anak Ammar, 2 Tahun Dan Hana, 3 Tahun Saya Yang Aktif Melasak. 

Semalam Buli Lagi Konon Nak Bagi Anak Pengalaman Naik Train Ke KLCC. Dah Start Sakit Belakang, Membebel Dan Muka Dah Monyok. 

Cuba Sapu Gel Nur Iman. Dia Stop Membebel. Fuh! Lega.. Kita Pun Takde Nak Ikut St***s. 





👍 Untuk Gel Lutut Nur Iman. 

Alhamdulillah😊

Nurul Diyana Mohamed

"Peneraju Inovasi Alas Tilam No.#1 Di Malaysia"

Master Stokis "Gel Mandian Bidara Al Fattah Limau Purut Nilai/Port Dickson" 

Ejen "Gel Lutut Nur Iman" 😊

No comments:

Post a Comment