Friday, June 5, 2015

Aktiviti Berguna Untuk Anak

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Sebenarnya pernah terbaca tentang aktiviti menarik untuk anak-anak tetapi mungkin masa baca tu anak-anak tengah bayi lagi jadi lebih utamakan flashcard, lepas tu terus lupa. Flashcard pun tak sempat hendak melayan sangat sejak si kecil Ammar makin aktif. Kesian kakak Hana Damia.

Walaupun banyak aktiviti yang saya cuba buat tapi dia tetap nampak bosan. Mungkin kerana aktiviti saya yang dibuat sambil kelam kabut uruskan dua anak kecil, memasak, menguruskan rumah dan lain-lain tidak mampu menangani sel-sel otak Hana Damia yang mahu berhubung.

Malam ini terbaca lagi entri berkaitan aktiviti untuk anak-anak yang saya pernah baca rasanya. Cuma masa sahaja mungkin kurang sesuai.

Banyak aktiviti menarik untuk di cuba. Jadi hujung minggu ini masa untuk buat gerak khas sediakan aktiviti untuk anak-anak. Doakan saya berjaya.

Saya tinggalkan anda dengan entri berguna dari blog Adlil Rajiah

Boleh tekan nama dia untuk terus baca entri yang saya maksudkan.

Apa sahaja demi anak-anak.

No comments:

Post a Comment