Saturday, October 24, 2015

Bermain Dengan Anak

Teks: Nurul Diyana Mohamed
Foto: Internet

Kalau ada mainan, bukan nilai mainan yang penting tapi nikmat masa yang diluangkan buat bermain bersama anak-anak.

Seorang kawan pernah katakan pada saya. Luangkan masa bermain dengan anak-anak, lima minit sahaja pun sangat berharga dan bernilai buat anak-anak berbanding kalau kita gunakan untuk bermain tablet atau bermesej dengan kawan-kawan langsung tidak dapat apa-apa faedah. Sebab tu ada kalanya saya kalau anak datang sebelah, ada kerja tapi kurang penting ditinggalkan dahulu sebantar dan layan anak-anak.

Sebab saya yakin dan percaya anak-anak saya paling gembira jika saya layan mereka bermain.

www.nuruldiyanamohd.blogspot.com
www.nhdbabyshop.com
WhatsApp 0139747810

No comments:

Post a Comment