Tuesday, October 27, 2015

Design Kad Nama

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Saya memang sangat suka melakukan sesuatu dengan keringat dan jerih payah sendiri, memasang perabot rumah, membuat design, setting computer dan sebagainya.

Sebab apa? saya suka melakukan perkara dengan cepat dan tangkas, menyuruh orang itu dan ini dan mereka lambat atau beralasan cuma akan membuatkan saya rasa sedikit kecewa. Tetapi saya sedar sikap tidak sabar bukanlah sesuatu yang baik untuk diamalkan. Jadi sekarang saya belajar untuk lebih bersabar. Saya kalau marah memang sangat buruk rupanya. Sebab itu sama ada lakukan sendiri sehabis baik atau terpaksa mohon pertolongan dengan penuh sabar adalah jalan pilihan.

Tapi yang pertama, haruslah berusaha sebabis baik dahulu. Baru betul. Semalam seharian perah otak design name card baru, dan inilah hasilnya.  Alhamdulillah, syukur. Satu lagi kejayaan buat diri sendiri. Kejayaan semasa bersama anak-anak dihadapan mata buat nilai kejayaan itu jadi lebih berharga. Jadi, selamat tinggal impian kerjaya dan selamat datang impian berniaga.

P/S: Ada ke yang berminat nak buat tempahan kad nama?

www.nhdbabyshop.com

No comments:

Post a Comment