Saturday, October 24, 2015

Onya Baby SSC

Teks: Nurul Diyana Mohamed
Foto: Internet

Menghadapi kesukaran menguruskan anak-anak ketika berjalan-jalan?

Soft Structured Carrier (SSC) adala item wajib yang patut anda miliki. Ia sungguh hebat dalam memberi bantuan menguruskan anak di samping mengekalkan keadaan normal anak ketik duduk, berat anak dibahagi sekata pada badan. Jadi anda tiada masalah sakit badan lagi.

"Dulu rasa mahal tapi bila dah tahu kebaikannya rasa sangat berguna dan murah, dari berkira-kira saya jadi mahu beli lagi dan lagi, pelbagai jenama saya cuba, tetapi Onya memang menang bab ringan dan sesuai untuk aktiviti luar. Ia tidak panas. Kalau anak mahu tidur, dia tidur sahaja. Masalah tantrum anak saya selesai. Saya sukakannya" - Puan Nurul.

Kami ada menyediakan DISKAUN HEBAT sempena International Babywearing Week!

Onya Outback Ergonomic Baby Carrier;

Harga asal 549.00, harga termasuk GST  581.94. Tapi kalau dapat grab ready stock GST tu saya serap. untung banyak!

Diskaun 40% daripada  RM549

Harga after less RM329.40

kuantiti limited. dapatkan sekarang!

Ansuran juga diterima

Lokasi: Bandar Enstek

www.nhdbabyshop.com :)

No comments:

Post a Comment