Saturday, March 5, 2016

Cerita Kurus Saya

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Selamat pagi. Sudah lama tak bersiaran di sini. Sibuk dengan suami yang ulang pegi outstation ke sana sini. Menguruskan anak-anak kecil dan berniaga dalam masa yang sama bukan mudah tapi boleh dilakukan sekiranya ibu sihat dan fit.

Alhamdulillah, menjaga kesihatan dengan mempunyai coach adalah pilihan terbaik dalam hidup saya. Sekarang semua baju sudah membesar. Baju-baju lama sudah habis saya beri pada anak-anak saudara kerana hampir yakin tidak akan kembali mengecil. 

Tetapi kini akhirnya semakin lama semakin mengecil sehinggakan baju-baju lama sudah jadi baju kelawar. Seronok betul. Saya tiada masalah dengan baju besar sebab matlamat saya ingin menguruskan badan bukanlah ingin tayang badan berpakaian seksi. Saya lebih kepada ingin meningkatkan keyakinan diri, sihat dan fit dalam masa yang sama. 

Supaya nanti tak akan ada orang yang cakap saya gemuk lagi. Kecewa tau 😀


www.nhdbabyshop.com


No comments:

Post a Comment