Monday, April 11, 2016

Masih Belajar

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Sejujurnya walaupun telah lama berniaga secara online tapi masih belajar dan terus belajar. Jika sebelum ini banyak belajar sendiri kini tumpuan lebih belajar dengan guru. Tetapi dalam masa yang sama saya masih mengambil ikhtibar dari kesilapan yang sebelumnya dan jadikannya pengalaman berharga. 

Saya sentiasa dan akan terus memperbaiki tahap diri ke arah yang lebih baik walaupun satu-satu masa kononnya rasa sudah tepu tapi sebenarnya diri sendiri yang main biola. Layan perasaan. Dan kadang-kadang ada juga terambil ilmu sesat di perjalanan. Bukan ilmu agama tau, ini ilmu berniaga. Kena pandai-pandai pilih guru. Yang paling bagus tentulah yang telah berjaya. Bukan sama cuba-cuba macam kita. Jika berbayar, itu sedekah jariah namanya. 

Kepada para pelanggan yang terasa ada kekurangan ketika berurusan dengan saya, saya mohon ampun dan maaf. Saya cuba yang terbaik tetapi kadang-kadang belum cukup baik sebab masih belajar. Saya manusia biasa yang bekerja dengan anak dua. Ini kerja saya, ini hidup saya. In Shaa Allah saya akan berusaha untuk tambah baik. Tegur saya andai ada silap saya.

Semoga urusan jual beli yang berlaku antara kita diredhai Allah SWT. Segala yang buruk datang dari saya dan yang baik-baik semuanya dari Yang Maha Esa. 

Jika ada lagi yang lain memerlukan #CADAR_KALIS_AIR atau Alas Tilam dalam bentuk cadar fitted yang tidak panas, boleh hubungi saya. 

WhatsApp 0139747810

WhatsApp 0139747810

WhatsApp 0139747810

www.nuruldiyanamohd.com

No comments:

Post a Comment