Wednesday, April 27, 2016

Sakit Itu Penghapus Dosa

Teks dan Foto: Nurul Diyana Mohamed


Jalan terakhir,  sekian lama menahan sesak dada akhirnya ke klinik jua.

Ini kalau tak baik juga kena pergi buat X Ray katanya. πŸ™ˆπŸ™Š

Kalau hendak diikutkan sayalah orang yang paling pantang hendak menelan segala ubat-ubatan dadah ni. Semalam doktor mahu bekalkan inhaler juga saya tidak mahu. Tidaklah kebergantungan sampai ke situ. 

Tetapi semangat saya tidak pernah sakit, usaha menaikkan cadar kalis air, menambah nilai dalam kehidupan orang lain yang memerlukan masih berjalan seperti biasa, usahasama cuti-cuti budget bersama suami juga baru bermula dan akan terus berkembang In Shaa Allah. 

Perniagaan Cadar Kalis Air dan NHD Baby Shop sekarang adalah melalui sistem jualan, sistem baru sahaja siap dan sudah digunakan. Kini para pelanggan akan menerima tracking melalui sistem jualan terus ke inbox sms.

Satu lagi projek lama yang akan di tambah baik adalah website kami di www.nhdbabyshop.com akan ditambah produk dan diuruskan sistem dengan lebih baik. In Shaa Allah. 

Sakit ini juga Al sebab dari ingatan Allah SWT, tidak menjaga kesihatan sepanjang melaksanakan kerja yang bertimbun ini. Sikap gila kerja semasa masih bergelar jurutera masih lagi belum luput. Hampir terlupa yang badan juga perlukan rehat yang cukup. In Shaa Allah selepas ini akan lebih beringat. Moga-moga. 

Doakan saya cepat sembuh dan segala urusan adalah lancar. Amin.

Promosi Cadar Kalis Air (Waterproof Mattress Protector) ini juga masih berlangsung kepada yang masih berminat. 




Nurul Diyana Mohamed
Sakit itu penghapus dosa. 😊
www.nhdbabyshop.com
www.nuruldiyanamohd.com

No comments:

Post a Comment