Tuesday, August 18, 2015

Cadar Kalis Air

Teks: Nurul Diyana Mohamed

Program utama hari ini adalah promosi Cadar Kalis Air.

Sudah agak lama sebenarnya saya dan suami berfikir-fikir untuk membeli alas cadar kalis air untuk tilam-tilam kami. Selain sebagai persediaan untuk potty train anak sulung kami, ia juga sebagai langkah  berjaga-jaga elak tilam dari kotor.

Biasalah masalah utama bila ada anak kecil dua orang ini. Kadang-kadang pampers bocor, adakalanya juga boleh pula pergi makan kat tilam sampai tertumpah. Macam-macam. Tapi sebolehnya saya cuba elakkan dari memarahi anak-anak. Cuma tegur elok-elok. Bagi arahan mudah supaya makan di meja makan. Tapi tetap tak boleh nak elak masa-masa anak meragam atau lampin bocor waktu tidur.

Kalau anda mengalami masalah yang sama, kita senasib. Jadi, terbaru NHD BABY SHOP ada menjual Cadar Kalis Air. Dengan harga serendah RM60. Memang berbaloi beli untuk penjagaan tilam yang optimun. Lagipun cadar ini sama seperti cadar lain, selesa. Cuma bezanya dia cadar poly knitted yang kalis air.

Kalau untuk penjagaan orang sakit pun amat sesuai guna ini. Jom mama papa semua pakat-pakat beli, anak-anak gembira, mama papa senang hati.

Untuk tempahan boleh hubungi saya di whatsapp/sms 0139747810 atau semak facebook NHDBaby Shop atau profil peribadi Nhdbaby Diyana.


No comments:

Post a Comment