Saturday, January 23, 2016

Babywearers

Teks : Nurul Diyana Mohamed
Foto: Pembekal

Memilih untuk menjadi salah seorang babywearer dan memilih ergonomics SSC adalah antara pilihan terbaik yang saya lakukan dalam hidup.

Begitu mudah menguruskan anak dengan bantuan SSC yang betul. Tidak dapat saya bayangkan sekiranya saya tidak membuat keputusan yang betul, pasti setiap hari saya akan terseksa SAKIT BADAN terutamanya apabila berada di luar rumah.

Tidak dapat saya bayangkan betapa susah menguruskan anak-anak terutamanya apabila suami tiada bersama. Suami tinggal berkursus sekajap-sekejap sahaja saya dah rungsing apabila terpaksa membeli barang dapur sendiri dengan dua anak kecil. Untunglah ada SSC bantu saya menguruskan anak-anak ketika itu.


Terima kasih Allah kerana memberikan daku ilmu di saat memerlukan. Terima kasih kepada kawan saya Farihan Azizan kerana memperkenalkan diri ini dengan Malaysian Babywearers.

Ingin mengendong bayi? pastikan yang ergonomic ya?

Promosi diskaun 40% penghabisan stock di www.nhdbabyshop.comsedang berlangsung. Hanya tinggal 5 unit sahaja pada harga promosi. Dapatkan segera.

Untuk bantuan lanjut sila WhatsApp 013-9747810

Untuk bantuan lanjut sila WhatsApp 013-9747810

Untuk bantuan lanjut sila WhatsApp 013-9747810

Terima kasih. smile emoticon

No comments:

Post a Comment