Tuesday, December 1, 2015

Cadar Kalis Air

Teks: Nurul Diyana Mohamed

"Knock..knock.." tiba-tiba sahaja Poslaju Guy dah ada depan pintu. Alhamdulillah masalah poslaju yang dah berlarutan selama hampir 3tahun NHD BABY SHOP berjalan selesai juga. Alhamdulillah. Semoga semuanya lancar sampai bila-bila hendaknya.

Selepas pelbagai usaha dilakukan dengan bantuan semua pihak. Terima kasih pihak PosLaju, Politeknik Nilai dan EasyParcel kerana memberikan kerjasama dalam menyelesaikan masalah. 

Tinggal di kuarters kerajaan menjadikan kami seolah-olah dipulaukan daripada pihak pengeposan. Barang-barang yang dihantar tidak pernah sampai terus ke tangan. Perlu cari dahulu baru tahu ada. Apa akan terjadi sekiranya ada surat atau bungkusan penting yang di luar pengetahuan kami?

Untuk mereka yang bekerja selain pemberi perkhidmatan online seperti saya yang hampir 80 peratus pelanggan tinggal jauh dari kejiranan, memang terpaksa bergantung pada pihak kurier sepenuhnya. 

Saya sentiasa yakin bahawa setiap kesusahan pasti Allah SWT sediakan sesuatu yang lebih baik di sebaliknya. In Shaa Allah.

Semoga CadarKalisAir4u maju dan terus maju dan berjaya membantu lebih ramai insan yang memerlukan Cadar Kalis Air.

Setiap Ibu, Ayah, Datuk ,Nenek, Anak, Cucu dan sesiapa sahaja yang menggunakan tilam memerlukan Cadar Kalis Air. In Shaa Allah boleh membantu masalah penjagaan kebersihan tilam anda. 

Tiada lagi bau air kencing, darah haids dan nifas pada tilam anda In Shaa Allah. 

Tiada masalah kegatalan akibat hama tilam yang dikongsi di asrama lagi. 

Dapatkan segera selagi stok masih ada!

www.nhdbabyshop.com

No comments:

Post a Comment